فاطمهفاطمه، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 22 روز سن داره

❤ ღ ღ فاطمه دختر اردیبهشتღ ღ ❤

دوره جدید کلاس قرآن

1394/9/1 15:41
نویسنده : مامان فاطمه
387 بازدید
اشتراک گذاری

دوره جدید کلاس قرآن فاطمه باعنوان رو خوانی قرآن  شروع شد و فاطمه در روز چهارشنبه 27 آبان ماه اولین جلسه کلاسشو با کلی اصرارمن و فرار از تنهایی با من اومد و البته فاطمه شاگرد جدید بود و دوستات دوره قبلی کسی نیومده بود و با پیشنهاد خانوم معلمشون من هم جلسه اول همراهش بودم .وقتی کلاس تموم شد فاطمه میگفت مامان! خانوممون خیلی مهربونه و دوست داشت دوباره بره .منم که علاقه فاطمه رو دیدم کتاب های دوره جدید رو براش گرفتم.ناگفته نماند که قرار بود جلسه اول فاطمه روز دوشنبه باشه که نرفتیم و میگفت مامان تو هم نرو و دلیل نرفتن هم مشخص بود میگفت خانمجدید رو دوست ندارم من خاله مونا قبلی رو دوست دارم.انصافا خانوم جدیدش خیلی با ذوق و هنرمند و بچه ها رو جذب میکنه.جلسه اول فاطمه شعر اصول و کمی از فروع دین رو هم خوانی کرده بود و بهش برگه شعر هم برای تکرار در خونه و هم رنگ آمیز دادن که کلی فاطمه رو ذوق زده کرده بود.به پیشنهاد خانومش هم یه دفتر خط دار براش تهیه کردم تا کارهایی که در کلاس میکنن به دفترش بچسبونه. در دفترشان قسمتی برای کتاب خوندن در نظر گرفته شده تا کتاب هایی که مادر ها برای بچه هاشون میخونم و توضیحی از آنچه کودک فهمیده نوشته میشه  که من برای فاطمه سه تا کتاب با توضیح یک خطی از نتیجه داستان نوشتم که فاطمه اصرار داشت ماملن با خودکار بنویس.قسمتی هم فرشته کشیده شده و کارهای خوب و بد بچه ها نوشته میشه.کارهای خوب تشویق و کارهای بد به صورت غیر مستقیم اشاره شده برای اصلاح.به نظرم هم خیلی خوبه.چون فاطمه مکرر به من میگه مامان میخام کمکت کنم سفره بندازم  مثه زهرا دوستم که کمک مامانش سفره میداره. و دوست نداره کار بدی کنه و تو دفترش نوشته. 

 

این هم عکس دفتر فاطمه

اینهم نقاشی فاطمه در کلاس قرآن 

پسندها (1)

نظرات (1)

مامان فرزانه
1 آذر 94 17:31
سلام مامانی چه بچه تون نازه ماشالا خدا حفظش کنه عزییییییییییزم لطفا به منم سر بزنید لطفا منتظر نظراتتون هستم