فاطمهفاطمه، تا این لحظه: 12 سال و 6 روز سن داره

❤ ღ ღ فاطمه دختر اردیبهشتღ ღ ❤

ماه رمضان

1392/4/21 16:11
نویسنده : مامان فاطمه
148 بازدید
اشتراک گذاری

امروز 21 تیر92 و سومین روز از ماه رمضان ..الان ساعت 7صبحه و من ا زسحر نخوابیدم ولی شما را رو به هزاز ترفند خواب کردم...جدیدا موقع سحر بلند میشی و بعد از اذان صبح تازه مشغول بازی میشی مثه امروز.. تازه شبش هم با اینکه برق ها رو خاموش میکنم دوست نداری بخوابی  و بهونه میگیری که مامان بلند شو این عروسک نه اون عروسک رو برام بیار... دیشب که مامانی رفت از تو یخچال بطری آب رو برداره شما اومدی و بسته قرص ها رو ازمن خواستی ...من هم که حوصله نداشتم اونو به شما دادم و شما مدت ها ذوقشونو داشتی  و نمی خوابیدی و برای سحر هم که بیدار شدی با اونها بازی میکردی و ول کنه قضیه نبودی

پ.ن

واینکه این سه  روزه ماه رمضان (والبته من 2 روز زودتر هم روزه قضا گرفته بودم) خیلی برای من سخت گذشت و حتما برای شما هم ...آخه شما  نه صبحونه میخوری نه ناهار...موندم بقیه ماه رمضونو چه کار کنم

خداکمکم کنه ان شا ءالله

راستی فردا ا سال و 2 ماهگیت تموم میشه و وارد 1سال و سه ماهگی  میشی ...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

نازنین
21 تیر 92 19:01
سلام حالتون خوبه؟ خواهرم نیکو تو مسابقه نی نی وبلاگ شرکت کرده. تا الان نفر سی و سومه. توروخدا بیاید عکسشو ببینید و اگه پسندیدید بهش رای بدید. یه دنیا ممنونیم ازتون.
زهره(مامان.فاطمه)
21 تیر 92 21:30
سلام.مامانی.فاطمه.اسمه.رخمله..منم.

فاطمه.است..ماشااله.به.فاطمه.خانم.

...اگرخواستی.یه.سری.بهمون.بزن.




سلا مامان فاطمه

ممنون که به من سری زدین چشم در اولین فرصت